Wednesday, December 14, 2011

every picture have their own story :)

every picture have their own story :) *imissthismoment
Assalammualaikum n hello peeps .. okey now aku sangat  bosan .. bosan yang amat .. macm2 yg aku rasa sekarang ni .. rasa rindu , marah , sakit hati , sunyi and macam2 la .. mix feeling ni yang kadang2 bole buat aku rasa macam nak terjun bangunan pun ade tapi bukan la sebab nak bunuh diri ye .. astagfirullah .. aku masih waras laa .. tengah bosan2 ni aku mula la dok godek2 bace blog orang .. hehee .. okey nak bagitau ni aku suke sangat bace 1 blog ni .. bile stress ke marah ke aku akan bukak blog ni lepas tu confirm mood aku akan jadi baik hehee .. blog ni blog seorang photographer yang namanya hafiz http://www.hafizudinhamdan.com/blog/  blog die ni buat aku rasa heppy sangt bile bukak and tengok .. biase la namanya pun photographer mesti lah gempak and cantik kan .. entah la .. bagi aku gambar2 die buat aku rasa tenang and hilang masalah .. kenape eh ? ......

sebab pada pendapat aku la blog hafiz ni banyak gambar2 yang bagi aku sweet sangat .. bak kata yuna setiap gambar mempunyai kisahnya yang tersendiri and bagi aku pulak gambar2 yang die amik semua nya melambangkan perasaan yang memang awesome la .. gambar yang menenangkan jiwa gambar yang melambangkan kebahagiaan dan kasih sayang .. dalam blog die aku dapat rasa macam 1 prosperous feeling sebab gambar2 yang die selalu amik mostly pasal wedding , family and couple .. gambar wedding yang die amik melambang kan new couple yang dah berjanji and bersedia untuk melengkapi satu sama lain hingga akhir hayat betul2 nampak perfect .. macam tu jugak couple yang ade dalam gambar2 die ..

yes memang betul kite tak tau ape kisah pasangan tu sebelum ni tapi bile tengok gambar2 diorg buat aku rasa macam diorang adalah pasangan yang paling bahagia kat dunia ni yang tak pernah ada masalah or bergaduh .. terpancar lahh sinar bahagia tu kat muka couple2 ni ( okey aku dah mula berjiwang karat macam ayat dalam novel tu ) tapi memang serously lahh yang gambar2 dia memang cantik sampai kadang2 buat aku berangan nak kawen ( gatai ) sebab rasa macam kawen tu best yela dari segi preparation, baju2 kawen yang cantik, majlis yang meriah, colour2 yang ceria, dapat berkumpul dengan family and sanak saudara haih betapa indah nya perasaan tu .. hadoi ni gara2 tengok album kawen dalam blog die ni laa and sedikit sebanyak aku sebenarnya jeles la jugak tengok2 pasangan yang bahagia tu huhuu .. beruntung mereka ade pakwe/makwe/isteri/suami yang buat diorang rasa disyangi ..

btw, tak lupa jugak dengan gambar2 family yang ada .. gambar happy family yang memang tak ternilai la bagi aku sebab family adalah segalanya tak kira ape pun yang berlaku .. gambar2 yang hafiz ni amik  semuanya menunjukkan satu perasaan bahagia yang tak terhingga la and betapa manusia ni sebenarnya kaya dengan kasih sayang ..

bertuah sebenarnya orang macam hafiz ni yela sebab dikurniakan dengan bakat dan minat dalam meng-capture moment2 yang indah untuk orang lain simpan .. tahniah la sebab anda berjaya mengubah mood saya dengan blog anda .. seriously u have talent and keep up on doing this job no matter as ur profession or just untuk suka2 sebab tak rugi bahagiakan orang lain dengan hasil kerja kita .. insyallah kita pun akan rasa bahagia and puas hati ..

okey lahh kalau nak cerita pasal blog hafiz ni memng sampai esok pun tak habis .. aku pun dah penat membebel  so until here la .. hope korang yang baca luahan hati aku ni tak menyampah la dengan bahasa2 yang aku gunakan sebab aku sekadar suka2 nak menulis and ini juga seikhlasnya ape yang aku rasa .. lagi pun aku just nak share pasal blog yang menarik ni .. nothing more and nothing less .. so thanks for viewing my blog and have a great good nite peeps .. hope korang have a good day esok ye .. take care and assalammualaikum - peace -

regards & love
syafiqasyamin :)


- hate when people underestimate the things that I will do

- i choose nothing , i was born and this is what i am ( note that ! )

- simple

- loving

- loyal

- will appreciate the person who appreciate me

- sooooo in love with DSLR

- MANCHESTER UNITED FANS

- TESL student

- good listener but not a good adviser

- follow heart too much

- have a lot of wish list

- demanding

- love dreaming

- novel fanatic

- family n friends is everything

- talkative only with the person i know

- want to lose weight before my dream wedding hahaa

- I forgive but i do not forget

- don't start mess up with me because i will hate you forever

- try to get to know me better before you start to judge me


- thankyou for viewing my blog :) -