Wednesday, November 16, 2011

Its OVER !

YOU HATE ME ? I DON'T EVEN CARE AT ALL :)



 Wahhhhhhhhh ! FINALLY my final is OVER ! Do you hear me ? its overrrrrrrrrrrrr okey .. Hahahaa ..

Damn awesome .. cuti sem wehoooo almost 1 month .. bhgianya I .. okey nk wt ape eh cuti ni ? hmmm first of course la merehatkn minda yg dh lma serabut ni .. next klau smpat nk jumpe bff yeahh .. third nk tgk tv puas2 fourth tgk wyg smpai lebam fifth nk hangout dgn cuzzie , next nk ermmm ok taktau lg akn dipikirkn kmudian .. hahaa .. mcm xde msa dpn je kn aktviti budak mcm ak .. haha .. actually nk try gk kje smntra klau ade .. wt pocket money la ktakan tp klau ade lahh org nk bg job kt ak .. we’ll see later .. hahaa mcm x lyk je ak ni nk bkerja mklumlaa mcm org x ckup umur je prgai ak .. hahaa ..

oke2 now tgh tggu my dad dtg pick me up nk blik ipoh .. gilee x sbr wehh nk tgglkn umh yg pnuh dgn mslh ni .. hahaa .. ohh abah cepat2 lew smpai .. byk brg nk bwk blik ni .. huhuuu .. k la to my fren , my classmate , my roommate , u know who u are I just wanna wish u happy holiday .. take a good care of urself n like mr.lim said back in 1 piece yeahh .. n also tu bell , fara , ijan gud luck for muet keyh .. chaiyok2 .. see u guys next sem hehee - peace -

Love n regards :)
-syafiqasyamin-

- hate when people underestimate the things that I will do

- i choose nothing , i was born and this is what i am ( note that ! )

- simple

- loving

- loyal

- will appreciate the person who appreciate me

- sooooo in love with DSLR

- MANCHESTER UNITED FANS

- TESL student

- good listener but not a good adviser

- follow heart too much

- have a lot of wish list

- demanding

- love dreaming

- novel fanatic

- family n friends is everything

- talkative only with the person i know

- want to lose weight before my dream wedding hahaa

- I forgive but i do not forget

- don't start mess up with me because i will hate you forever

- try to get to know me better before you start to judge me


- thankyou for viewing my blog :) -